Zwykle jest to około 10-12 godzin fotoreportażu. Zaczynamy od przygotowań w Waszych domach lub od kościoła/USC i zostajemy do ok. 1 w nocy. Dokładny czas rozpoczęcia jest ustalany indywidualnie, gdyż zależy od ustalonej godziny ślubu i Waszych oczekiwań. Nie każda para młoda chce aby fotografować przygotowania w domu, a zacząć dopiero od ceremonii ślubnej.
Z całego dnia ślubu i przyjęcia weselnego otrzymacie ok. 500 zdjęć w formacie JPG po obróbce graficznej.
W drugim tygodniu po ślubie możecie spodziewać się obejrzenia pierwszej części Waszego fotoreportażu ślubnego. Całość oddajemy zwykle do 60 dni od dnia sesji plenerowej lub dnia ślubu jeśli nie było sesji.
Wszystkie zdjęcia ślubne otrzymacie w formie elektronicznej na pen drive, który będzie umieszczony w eleganckim pudełku. W nim również dostaniecie 50 odbitek w formacie 15x23. Oprócz tego będziecie mieli prywatną galerię internetową na naszej stronie zabezpieczoną loginem i hasłem, w której będziecie mogli na bieżąco oglądać zdjęcia w miarę postępu naszej pracy nad zdjęciami.
Jeżeli macie takie życzenie to oczywiście wykonamy dla Was zdjęcie grupowe. Jeśli zależy Wam na tym, aby każdy gość miał zdjęcie możecie również poprosić nas o zrobienie takich zdjęć na sali, np. Wasze ujęcia z gośćmi na tle Waszego stołu itp. Szczegóły zawsze ustalamy wspólnie.
Tak wykonujemy takie ujęcia ze szczególnym uwzględnieniem Waszych próśb, więc jeśli jest coś dla Was szczególnie ważne to śmiało powiedzcie nam o tym, tak aby nie zabrakło ważnego dla Was ujęcia. Dla przykładu kiedyś na jednym z wesel kuzynka panny młodej własnoręcznie wykonała tort weselny oraz słodki stół i poproszono nas, aby zwrócić jeszcze większą uwagę na te ujęcia. Zdarza się też, że sami albo ktoś z Waszych bliskich dekoruje salę weselną lub kościół i wtedy też możemy zrobić więcej takich ujęć. Zasada jest prosta, w tym dniu jesteśmy dla Was cały czas, więc jeśli macie jakieś pomysły i sugestie to śmiało proście nas o to żeby uwiecznić to na zdjęciach :)
Otrzymujecie zdjęcia, które zostały przez nas wyselekcjonowane i poddane obróbce graficznej.
Najczęściej pracujemy razem, wyłączając wypadki losowe czy choroby uniemożliwiające pracę w tym dniu. Na szczęście to sporadyczne przypadki. A to, że tworzymy duet powoduje, że nawet w sytuacji nieoczekiwanej jedno z nas zawsze obsłuży Wasz ślub.
Sesje plenerowe zwykle fotografujemy w pojedynkę, to w zupełności wystarczy i ułatwia nam pracę z Wami, a Wy na sesji też czujecie się swobodniej.
Z sesji plenerowej zwykle oddajemy ok. 50 zdjęć.
Jak najbardziej :) Często sami proponujemy Wam wykonanie takiej sesji, jeśli tylko są takie możliwości w tym dniu. Mini sesja jest w cenie fotoreportażu i co ważne są to ujęcia wykonane właśnie tego dnia, więc zostają na nich te niepowtarzalne emocje, które macie w sobie tylko w dniu kiedy powiedzieliście sobie 'tak' ;)
Jest dwojako i my takie miejsca znamy i często Wy nam proponujecie gdzie możemy pojechać. Czasem macie jakieś miejsce, które jest dla Was ważne (np. tam się zaręczyliście), czasem miejsce, które wyjątkowo Wam się podoba itp. Jeśli nie macie pomysłu oczywiście możecie liczyć na nas.
Bardzo często taka sesja się odbywa. Dzięki niej możemy lepiej się poznać i porozmawiać o Waszych oczekiwaniach. Jest to sesja na dużym luzie tak żebyście mogli też poczuć się swobodnie przed naszym obiektywem. Nie jest ona konieczna, ale u nas jest gratis do fotoreportażu ślubnego, więc często ją wykonujemy.
W dniu ślubu dojeżdżamy do 100 km od naszego miejsca zamieszkania. Powyżej 100 km należy doliczyć koszty dojazdu.
Jeżeli sesja plenerowa odbywa się powyżej 50 km od naszego miejsca zamieszkania to należy doliczyć koszty dojazdu. Możecie również zabrać nas własnym autem, często jeździmy razem z parą.
W dniu ślubu jeśli jesteśmy powyżej 100 km od miejsca zamieszkania to prosimy o nocleg ze względu na nasze bezpieczeństwo. Powrót do domu w środku nocy po 12 godzinach pracy bywa niebezpieczny o czym zdążyliśmy się już przekonać.
Pracujemy w systemie Canona. W trakcie fotoreportażu mamy ze sobą trzy aparaty i czwarty w torbie na wszelki wypadek.
Lamp błyskowych używamy jedynie na sali gdzie odbywa się przyjęcie weselne. U Was w domu, kościele/USC lamp nie używamy.
Działamy na terenie całego kraju. Możemy pojechać w każde miejsce, w które nas zaprosicie :)
Oczywiście, możemy Wam udostępnić galerię internetową, w której jest więcej zdjęć niż tylko na stronie czy w naszych social mediach.
Trudno określić taki termin, ale nawet od 2 lat do pół roku przed. Wszystko zależy od Waszej daty ślubu, czy jest to tzw. „chodliwy termin” czy niekoniecznie :) Jeśli chcecie mieć pewność to najlepiej przynajmniej rok wcześniej zarezerwować termin ślubu. Umowę możemy podpisać osobiście w trakcie spotkania przy kawie lub jeśli takie nie jest możliwe to wtedy online – mamy wersję elektroniczną umowy. Przy podpisywaniu umowy wpłacacie zadatek.
Tak mamy takie upoważnienie.

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas, chętnie odpowiemy.